بازاریابی تلفنی را با سپریدن بنیادین و درست آن بدست کارشناسان فروش به شکلی بهتر سپریدن دهیم. اگر چنین افرادی در کسب و کار خود داریم به این موارد بیشتر توجه نماییم تا نتایج بازاریابی تلفنی را بهتر کنیم.
در هر تماس تلفنی، شما کمتر از ده ثانیه موعد دارید در همان جملات نخست برای شنونده مشخص کنید که این تماس چه سودی برای او دارد و چرا به نفعش است که مکالمه را در بازاریابی تلفنیادامه دهد.

چگونه بازاریابی و فروش تلفنی انجام دهیم؟


بر جملات ابتدایی در هر بازاریابی تلفنی به اندازه کافی اندیشه کنید و آن ها را یادداشت کنید و هر از گاهی ایده ی بهتری به ذهنتان رسید آن ها را ویرایش کنید و از جملات جدید کاربرد کنید.
در بازاریابی تلفنی هیچ گاه از شخص روبرو نخواهید در ابتدای مکالمه تصمیم گیری کند، ابتدا مزایا را بگویید و شخص مقابل را به تدریج به سمت تصمیم گیری هدایت کنید.
همیشه به خاطر داشته باشید که در بازاریابی تلفنی مشتریان شما از دیگران نیز می توانند خرید کنند بعد سعی کنید قبل از تماس مزایای با ارزش و جدا از رقبا را برای مشتری در عقیده بگیرید.
با سوالات هوشمندانه بازاریابی تلفنی در مشتری احساس مالکیت برپایی کنید. مثال: بیایید فرض کنیم شما محصول ما را خریداری کرده اید فکر می کنید چه مسائلی را از شما حل خواهد کرد؟
در بازاریابی تلفنی به مشتری چند پیشنهاد متوالی ارائه ندهید، گزینه های اغلب مایه خوف از خرید خواهد شد.
برای ادراک به این موضوع که رقیبان چه قیمتی رهنمود کرده اند، از او بپرسید در حال آماده برای این مورد چقدر پرداخت می کند یا هزینه می کند؟
هیچگاه از رقیبان در بازاریابی تلفنی بدگویی نکنید و آن ها را زیر سوال نبرید. اطلاعات با ارزش به مشتری بدهید. خود مشتری آن ها را پایین سوال خواهند برد.
از اشخاص سومی برای اعتبار بخشیدن به کارتان استفاده کنید. مثلا: دیگران هم از این تعلیم ها استفاده کرده اند و فراتر از تصورشان فروش شان افزایش مکشوف است.
بدون هیچ گونه ترسی در بازاریابی تلفنی به مشتری توصیه خرید بدهید. در این روش بردباری خرید خیلی اغلب می شود.
نکاتی چند در بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی

اعتراضات مشترکی که اغلب مشتریان مطرح می کنند را جمع آوری کنید و پذیرش های قانع کننده برای شان بیابید و در تصادف با مشتریان جدید متعلق به بهره گیری کنید.
با رقیبان تان تماس بگیرید و به عنوان مشتری با آن ها گفتگو کنید و به دقت بررسی کنید که آنها چگونه با مشتری تصادف می کنند و به اعتراضات چگونه پذیرش می دهند. احتمالاً از آن ها مطالبی بیاموزید که نقاط سستی آنان را نیز رسیدگی کنید تا به مشتریان خود، خدمات بهتری بدهید

آیپاد تاچ نسل هفتم اپل رونمایی شد

بازاریابی تلفنی را چگونه با چند نکته بهتر انجام دهیم؟

اپلیکیشن ضد بدخوابی در سفر از راه رسید

جدول/ قیمت روز گوشی‌های موبایل

پرده‌برداری از گوشی هوشمند لاکچری!

نرم افزار تلفنی ایزابل

نکات و تکنیکهای موفقیت آمیز در بازاریابی تلفنی

تلفنی ,بازاریابی ,مشتری ,ها ,مشتریان ,کرده ,بازاریابی تلفنی ,آن ها ,در بازاریابی ,کنید و ,ها را

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


وصف شوق iniran ایران - کره لینک اخبار تکنولوژی ایران Linda's life blockchaingeek Jeffrey's blog علی سجاد فاطمی موحد گلچين مطالب اينترنتي فايرديتا
دزدگ